1 Ekim 2009 Perşembe

Girişmeme

Blogu açtık dedik de bi kayıt giremedik henüz; genel bi giriş yapalım şöyle, neden ve nasıla dair..

Aslına bakarsanız hayata dair bir uzmanlık alanından bahsedemeyeceğimi açıkça belirtebilirim, belki de bu yüzden çok çeşitli konulardan bahsetmeyi istiyorum burada; yanlış anlaşılma olmasın bilgim olmayan konudan bahsetmekten çok çekinen biriyimdir; boş işlere gireceğimi zannetmiyorum bu yüzden de. Herhangi bir dal üzerinde dönmeyip sadece benim veya yazan arkadaşımın(kendisi henüz bişey yazmadı ama mühim konulara parmak basacağını düşünüyorum ilerleyen vakitlerde:) .. yazar sayısı da artabilir tabi zamanla neyse parantez çok uzadı ve hala da devam ediyor uzamaya.. ) kişisel olarak çevrede, tv'de, gazetede vs. gördüklerimiz, yürürken, düşünürken veya karşımızda biri bişey anlatırken onu dinlemeyip de aklımıza gelenler üzerine yapacağımız yorumlardan oluşacak diye tahmin ediyorum. Muhtemelen spor, müzik, sinema üzerine güncel karalamalardan oluşacak blogu takip eden olur mu onu da tam çıkartamıyorum şimdi..

Neyse..

3 yorum:

  1. deneme deneme 1-2 (bir-ki).. alp olm (oğlum) blog un çalışıyor.. ben de nerede türkçe imla kurallarına uygun 10 parmak klavyemi geliştireceğim diye merak ediyordum..
    üstteki güncel karalamalara siyaset i eklememişşin?? neyse ben bölücülük falan yaparım. sakın öğretmen kimliğimi açıklama ama okey ;)

    YanıtlaSil
  2. yukardaki mesajdaki imla hatalarını bulup bana yolluyorsun alp tamam mı? sana bunun için blog açtık , sen gelmiş yok müzik yok sinema.. bırak artık bunları ayakların biraz yere bassın. mesela mayıştan haber ver, mayıştan...

    YanıtlaSil
  3. hahah olum geliyo mayış çok az kaldı lan.. hem daha on gün oldu başlayalı, hem daha olum ataşe diyorum mayış diyosun yaa neyse örtmenim:)

    YanıtlaSil