4 Mayıs 2010 Salı

Organik Bi Lobinin Günlüğü

Merhaba sevgi kelebekleriyle sevişen ateş böcekleri, nasıl gidiyor hayat ? Umarım iyisinizdir, beni soracak olursanız...

Cumhuriyet tarihinin en güzel bir mayısını geçirdi güzel ülkemizin güzel taksimi, ben orada yoktum ama kalbim oradaydı bilmiş olun; neden orada olmadığıma gelirsek size cevabım basit: dayak yemeyeceksem ne anlarım ben o bir mayıstan demeyeceğim elbette.Çalışıyordum arkadaşlar.

Efendim buradan tüm işçilerin, emeğiyle para kazanan sevgili dünya insanlarının işçi bayramını da kutlarım.

Değinmeden geçemeyeceğim, dünya çocuklarına armağan edilen yirmiüç nisan gününü de sevgiyle anıyorum.

Ne kadar güzel bi başbakanımız olduğunu da tekrar etmekte yarar var sanırım.Kendisi çok bilge bi karakter olarak ülke siyasetine en uç noktada katkılarda bulunmaya devam ediyor.

Bence başbakanımız küçükken mahallede arkadaşlarıyla futbol maçlarına alınmamış ve kendisi gidip top almış, sonra da kendisini maça almayanları oynatmamıştır.Ardından kendisini çok geliştiren küçük tayyip erokspor kulübüne kadar yükselmiştir.Tabi sınırlı yetenekleri olan futbolu bırakıp siyaset arenasına girişi asıl başarıya ulaşacağı alanı seçmesinin sonucudur.Hepimiz seçim yaptık zamanla, kendisini tebriklere boğuyorum.

Peki ama neden ? ister as, ister kes!

-Geçen gün elimde sigarayla terziye girdim, adamın misafiri dışarı çıktı.Napiyim işe geç kalacağım dedim.siktiret, sabahtan beri oturuyo çıksın hava alsın dedi...

-iki yaz staj yaptığım otelde çalışan eleman kadar stajyer vardı.Yaz dönemi bitince yavaşlayan turizm faaliyetleriyle elemanlar da okullarına dönüyorlar.Buraya kadar herşey normal görünüyor.Peki bu stajyerler okulu bitirdiğinde nolacak?bi dakka buldum.işsizler ordusu!

-İşsizlik o kadar da kötü değil lan aslında, paso yatışşş...Önce keyifli sonra açlıktan sonsuza kadar...

-Geçtiğimiz salı beş peme sıraları adanadaydım; havaalanına kadar hayranlarım peşimi bırakmadı ama sonrasında yolculuk öncesi ihtiyaçlar için beni vücudumla başbaşa bıraktılar.Her ne kadar uçakta tuvalet olsa da bu duyarlı davranışlarından dolayı kendilerine buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

-Adanada iki güzel gün geçirmeme ön ayak arka kulak olan kişi ve kurumlara da sevgi dolu öpücükler sunuyorum.

-Kağıda bişey yazmak çok güzel bence, parmaklarım ağırana kadar yazdıran hocalarım vardı, onları anmadan olmalı mı, olmamalı mı...

-Ne lan o? Anı yazısı gibi oldu.

-Hoca yazdırırken defterin sol tarafından-aç defterin ortasını, sağ ve sol yaprak-sağ tarafa geçince derin nefes alıp oh çekmeyen öğrenci varsa bana getirin öğrenci lisansını iptal edeyim.

-Öğrenci lisansı mı ?

-Öğlenci misin öğrenci misin bi karar ver istersen...

-Zarfların yapıştırılmak üzere üzeri yapışkansız kağıtla kapatılmış kısmı neden tatlı ? Yoksa benim damak zevkimi bi gözden geçirmem mi gerekli!

-İki erkek kardeş sürekli kavga etmeyip iyi anlaşıyorlarsa çok garipsiyorum bu durumu...Erkek kardeşler dediğin kedi köpek gibi kavga eder arkadaş, en azından cumhur sürekli abisinden dayak yerdi; tabi benim mazlumun yanında olan deli yüreğim cumhuru daha çok sevdi.Asker kalk!

-Batman ve Spiderman neyse de Superman nasıl tanınmıyor abi çevresinde, ne clarkı lan çıkar o gözlüğü demiyorlar?Benim kaçırdığım bir olay mı var yoksa salak mı bu Superman filmlerindeki yan karakterler ?

-Tarih yazılmaz, aktarılır!demişti biri, kimdi lan?

-Geçen gün nba maçı izleyeceğim diye yazıyı bıraktım ya, hah hatırladın, sonra ben maçı da yarım bırakıp yattım.Maç arkamdan ağladı! Hofffps...

-Bazen yazarken belli bi melodiyle yazdığımı ama okuyanın bundan haberi olmadığını düşünüyorum.Beni hangi melodiyle okursan ben oyum; bestekar sensin okur!...

-Okuduğumuzu anladık mı ?

-Kendi kendine eğlence çıkarmak böyle bişey; kelime oyunu icadettim.naber aber ber er rrrrrrr!tamam amam mam am mmmmm!... var mıdır daha önce ?yokebesininamıalisami.

-I'm not gonna crack dosyası.

-Abi aklıma ne gelse daha önce yapılmış mıdır yazılmış mıdır diyorum ha... senaryosundan tut kelimesine, cümleden tut bırakma.

-Senaryo mu ? şaka yapıyor olmalısın...

lmalısın, malısın.malsın!.

-Yolda yürürken yazabilsem çok daha verimli olabileceğime inanıyorum,test ettim; onayladım.

-charloutte.com yarrk gibi site, kelimenin tam manasıyla!

-Sağ bileğimdeki bilekliği kestim,çıkardım.Bileklik de denemez gerçi; bağlanan, ucu çakmakla eritilmiş bi zımbırtı.Dört yıldır bileğimdeydi; lan çıkarınca acıdığını anladım!Çıkarınca acımadı, çıkarmadan acıyomuş..Bikaç ay önce de küpeyi ara ara takmaya başlamıştım,ayca takmadığım oldu...

-Bi devir kapanmış diyorum hacı;daha ne diyim lan..

-Vay beee!

-Bi de sigarayı bıraksam bomba gibi olurum bir ay sonra; evet bu lafı ben ettim sayın abim.

-Bomba olurum da iyiymiş yalnız.bomba bambo rambo.

-Önümüzdeki sezon basketbol da yazıcam, beni basketbol yazmaktan alıkoyan kevin mchale dallamasına da burdan el sallıyorum.

-Yıllarımı çaldın herif!

-Benden de çok iyi hürriyet yazarı olur ha, aha böyle kısa kısa...

-Ulan şu kadar yazsanız gözüm kalmayacak gözü körolmayasıcalar!

-Üniversitede iki sene salatalık özlü arkokrem kullandım.Çok özlediğimi tramvayda az önce kokusunu alınca farkettim.Aslında salatalık özlü kremi mi özledim yoksa o günleri mi bilemiyorum.

-Gelenler genelde çok samimi, sıcak bir otel olduğunu söylüyorlar zaten çalıştığım otelin ama böylesine ilk defa rastladım."Çok samimi, çok sıcak organik bi lobisi varmış!"

-Ay sen de çok inorganik giyinmişsin bugün kız...

Yine bi boston maçı başlıyor tesadüfen ama ben bu sefer uyumayı düşünmüyorum.İşin garibi geçen sefer de uyumayı düşünmüyordum ama bazen düşündüklerimiz yetersiz kalıyor.

Anayasayla bu kadar uğraşan sayın milletvekillerimize on günlük tatillerinde dinlenmelerini tavsiye ediyorum, malum çok yoruldular...

hadi önce sen kapat...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder