31 Aralık 2009 Perşembe

senfonik antipatiler

Sanılmasın ki blogun adını artistik olsun diye koydum, gerçekten de antipatik bir elemanım ben, yontma taş devrini geçip sanayi devrine yol alma çabaları olsa da yedi yetmiş ilişkisi söz konusudur diye tahmin ediyorum, bazen beni bile sıkıyor her resmi kıçından yorumlama isteğim idare ediyorum sallamayı...

Muck



*seleme nebere!

*küçükken(küçükken küçük harfle başlar!) teyzemlere gitmiştik, bi de tanımadığım bebekli bi genç kadın misafir gelmişti ben bunun bebeğiyle oynarken gel babana gel dedim laf olsun diye, çocuğum tabi; kadın da ben öyle bişey hatırlamıyorum manasında bişeyler söyledi, noluyo yaa derken bir utandım ki sorma; tabi en fazla ilkokullu falanım, neyse hatunun iyi olduğunu hatırlıyorum yalnız, sadece belirtmekte yarar var! kötü hatundan çocuk yapmam yani, en azından denemem, deneme misin lan sen ?

*Şu üstteki paragrafın uzaması tamamen benim hatam,kabul.

*Askerlikten soğutma diye bişey var,biliyorsunuz. Öyle de ilginç suçları olan bir ülkeyiz ki..Sen adamı eğitme asalak olarak yetiştir, sonra benim dememle soğusun geri zekalı ve sonuçta ben suçluyum öyle mi? Lütfen çıkar mısınız dışarı!..

*Klavyenin tuşları arasına sıkışan pirinç tanesini de cımbızla çıkardım, evet kendi cımbızım..bızım


Güneş sizin de gözünüzü aldı mı?


*Burası yan gelip yatma yeri değil boran efendi! tabi memurluk güzel, arabayı altına çekip gezmeye benzemiyor bu işler, yalnız sen arabanın borcunu bitirince ev olayına girersin beş seneye de o biter bi de mayışlı hanım aldınmı tamamdır, var mıydı lan o! lan ne diyodum ne oldu yaa.. geri dön geri dön, kafakelle! kocakelleden morkeye geçişin hikayesini yaz bence:)

*Üniversiteyi başka şehirde okuyunca böyle oluyormuş demek ki, o kadar özlemişim ki sabah kahvaltısında bile sulu yemek yiyorum bazen..

*Harika bi duş alıyosun, tertemiz hazırlanıyosun falan sonra işe gidiyosun sonra iş yerinde geliyo, aman yarappp eve kadar bekleyemez mi !
yalnız evinden başka yerde sıçamayan çağlar geldi aklıma, o evi de değiştirmişti, lan yoksa hala!emmi?

*Çok uykun olduğu için tuvalete giremediğin oldu mu? o zaman hemen git de uyu!




*Solgun renkler cıvıltılı kuşlara yakışmaz, yakışabilir de; kasmamak lazım..

*Cep herkülü kadar saçma bişey daha varsa bana deyin onu, cep telefonu bile daha mantıklı bence..

*Geçtiğimiz yılın enleri muhabbeti beni o kadar yoruyor ki, ya her sene nedir bu babalar ve torunları ?

*ugg uggy uggly, ugly be!

*taze bayat ergen kafası: statik zamanlarda msn iletisine yok, uyuyor yazmak! dahası sana bişeyler yazması.

*İlker yağcıoğlu soyadının neden bu kadar anlamlı olduğunu ancak febeteve izleyen bilir..

*Annesinin adı ışıl olan yaşlı adam geldi otele, ben sanırdım ışıllar hep çocuktur, bilemedin gençtir, genç anne olmalarına da bi yere kadar katlanabilirim ama yaşlı bir adamın annesinin adının ışıl olmasına dayanamam.ışıl teyze ılık süt iç de yat...

*Şemsiyenin bayrağa dönmesi, bi monttan bi kova su çıkması hele bi de diğerinden iki kova çıkması, üstüne üstlük yağmurda yıkanması bi de zaten kirli olması.. Bu espriler gerçekten yapıldı dolmuştaki iki delikanlı tarafından, ne halde olduğumu anlayabiliyor musunuz?



*Tecavüze uğramak üzere olan kadın olsam o anda sıçarım.Bildiğin sıçmak!Bakalım bişey yapabiliyo mu orospu çocuğu!

*Tamam ama o zaman hergün yanından geçtiğim yıldız sarayını tabelada görünce farketmeme ne demeli, ne dememeli ? Ne de memeli..

*Yeni yılın en güzel şeyi pirelli takvimi..

mutlu kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder