12 Ocak 2010 Salı

Sifonikler

*Of deli gönül! Böyle bi parça vardı dii mi? Yıllar olmuş, düşün ki ben bile ortaokuldaydım; ben bilesi yirmi beşe basıcam üç ay sonra baba! -gerçek baba bu, sana demiyorum sevgili okuyucu, babamın okuması yazması yok gibin bi durum ortaya çıktı ama o sadece güzel yazar, açıp bişey okuduğunu görmüşlüğüm yoktur, okuması vardır heralde yazması olduğuna göre neyse devam edelim- akıl karı değil gibi görünüyor buradan bakınca bana, sana buna ona...Bu arada babam ben bir yaşındayken yirmibeş imiş kendi bilmiyodur muhtemelen ben doğduktan sonra hesapladım, nasıl da ezdim seni ama baba.. hahaha.. kavgalıyız da kendisiyle, ama gelir sulanır kesin şimdi.

*Sululuk sevmeyen bir insanın sululuk yapması kadar iğrenç bişey varsa vardır, yoksa yoktur..

*Ne alakaysa halk deyince aklıma da akp geldi, gerçekten ne alaka, ve ben ne zaman halk dedim, sen bilmezsin dedim ben.

*Parti kapatma deyince aklıma niye eğlencenin sona ermesi geliyo? Ne güzel eğleniyoduk olum ya, valla eğleniyodum ben..

*Ha eğlence diyoduk, eğlence bitti lakin sıkılmıycaz, yehuuu!!! Çatışmalar başladı bile, e boşuna anarşizm demiyoduk biz olum bunlar iyi günleriniz sizin...

*zizivivikukukilima! bildiğin üniversite diploması aldım yalnız, beş yıl okumuşum, valla ben okumadım onlar verdi diplomayı; yalnız bölümü bitiremeyen bi sürü insan çalışma başarı oranlamasında benden daha çok haketti önce almayı o diplomayı, ama tabi zeka işi bunlar koç, hem gezdik eğlendik paramız yettiğince hem de neredeyse tam zamanında bitirdik okulu.. ha iş de buldum mu ?buldum amına koyim buldum, iyi kötü bi işim de var; hayırlı bi kısmet bulmadan önce askerliğimi yapıcam da sonrasına da bakıcaz, ne demişler hayırlısı...

*Hala hazırlık pasları yapıyorum ağğbii, organize ataklar için çalışmalarım sürüyorrosp!

*Bi kıza onu yemek için yaklaştığını anlarsa seni yamyam zanneder! Ve kaçar.Kimse bi yamyam tarafından yenmekten hoşlanmaz(buraya bi prantez açıp genellemeyle aramıza bi mesafe koyalım).İşin özü: insan gibi yaklaş, olayı zamana bırak zaten karnın doyar, sen de mecburi hislenme yoluna gidersin, fena mı olur dalkavuk ?

*Şu üstteki paragrafı bana yazdıran içgüdüsel tamamen yiyeceklere kadınsı isimler konmasıdır, başka da bişey değildir!..

*Bişeyler gizleyip hiçbişey gizlenmiyormuş gibi yapılan ilişkidense, bişeyler gizlenmeyip gizleniyormuş gibi yapılan ilişkiyi tercih edin.Karlı çıkarsınız..

*Toplu taşıma araçlarında yer bekleyen kafalardan nefret ediyorum.Nesiniz siz ya? Pis çakallar!Benden beş on yirmi yıl önce doğman nasıl oluyor da benim oturdugum yeri sana vermemi gerektiriyor? Mantığı nedir ki bunun? Biri lütfen açıklasın.ama bilen biri, adam gibi.Toplum kuralına örfüne adetine ha!...Bi de geçmiş karşımda dik dik bakıyo!

*Ha tamam düşkün sakat olursun hamile olursun ben sana zaten kendim yer veririm.Ama neymiş yaşı benden büyükmüş.Seni gidi kendine yapıldığında hoşuna gitmeyeni başkasına yapan, ortaokuldayken sahaya gelen büyükler tarafından sahadan çıkarılmasının intikaımını beş sene sonra yeni orta okullu çocuklardan alan.Siktir!

*Kızım giyme yürüyemiyosan şunu, üç santim uzun olcan da çükün mü şişmiycek sanki!

*Duydum ki blogu takip eden dostlar varmış!Ama izleyenlere falan eklememişler kendilerini, ona göre yani; geliyoruz.Ayyaanızı denk alın, yani.

*Tolunay Kafkas milli takım başına teknik direktör olarak Kripton Gezegeninden birini getirin demiş, iyi demiş...

*Zeki olduğumu iddia etmiyorum ama bazı geri zekalıların da olduğu yerde olmasını kaldıramıyorum, bakınız :

http://www.nba.com/games/20091130/PHIDAL/gameinfo.html?ls=gt2hp0020900250

nba.com'dan video koyamıyorum yutupta da bulamadım.ilgilenen idare etsin artık.

*Üniversite hayatın boyunca mı bıraktın tembellikten? Sağda solda olum kesince çok kötü ya göt gibi çıkıyo surat diye mi dolaştın? Sonra çalışmaya başladın da sakalları kesmek zorunda kalınca iyi oldu lan böyle temiz temiz yakışıklı bile oldum mu dedin ? Gel olum sen de bizdensin!

*Baykalla RTE iyiden iyiye Ecevit-Demirel ikilisi gibi bişey oldu, ama o iki şahsın içleri ancak bu kadar boşaltılabilir idi, biber dolmalarının içi doldurulacağı yerde ne de güzel yendi, afiyet oldu.

*Demirelle Ecevit de tam efsaneydi, yaşımdan ötürü canlı canlı son zamanlarına yetiştim ki biri cumhurun biri de bakanlığın başıydı en son.Ama yetmişlerdeki portre çok daha efsanevi, bir tarafta sosyaliste yakın kara kuru bir adam diğer tarafta anaparanın yekpare tosuncuğu, helal olsun ama yaratılan karakterler fiziksel olarak bu kadar uygun olur.. Sinemada yapsan abartı gelir ya bazı şeyler, yok lan normal yapayım dersin; aynen öyle işte.

*Demirelin zaten herkesle ilginç bir ilişkisi var, Özalın amiriyken altındaki adam olması da bir ilginç bir ilginçtir; tabi konumuzun çok dışında bunlar,ne hürriyet gazetesi eski yazarıyım ben ne de turgutu biyerlerden koşturabilirim bu saatten sonra...

* En son keşfim de Dean Martin'dir..



*Ha bu arada johnny gidebilecek sanırım, en azından direksiyon sınavına...

İyi akşamlar Laamezon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder